poniedziałek, 15 kwietnia 2013

BALEA 7 Tage Energie Kur

Hej dziewczyny ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój sobotni zakup. 
Jest to nowość firmy Balea dostępnej w sieci drogerii DM na terenie Niemiec. 
Siedmiodniowa kuracja intensywnie energetyzująca i odświeżająca idealna na wiosnę, kiedy nasza skóra po długiej w tym roku zimie i okresie grzewczym potrzebuje regeneracji. 

W skład tygodniowego zestawu wchodzi 7 szklanych ampułek 1 ml każda, podzielonych na 3 grupy: 
- 1, 2 i 7 dzień - ampułki odświeżające,
- 3 i 4 dzień - ampułki nawilżające,
- 5 i 6 dzień - ampułki energetyzujące. 
Producent na opakowaniu obiecuje "rozpieszczoną skórę, wyrafinowany i promienny wygląd."

Ampułki odświeżające: esencja japońskiej wiśni oraz stymulator beta-endorfin odświeża i łagodzi skórę.

Ampułki nawilżające: szlachetne proteiny jedwabiu nadają twarzy wilgoć co sprawia, że wygląda świeżo i zdrowo.

Ampułka energetyczna: eliksir miłorzębu japońskiego i lotosu poprawia mikrokrążenie skóry i nadaje jej nową energię.



Jak widać na fotce 2 pierwsze ampułki już zużyłam. Ale z recenzją końcową wstrzymam się do końca kuracji ;) 

Za kurację zapłaciłam: 3,95 €. 

Robiąc sobotnie zakupy w Dm zostałam obdarowana ich kwietniowym numerem gazety "Alverde", do której były dołączone 2 małe próbki produktów marki Dm oraz chusteczki higieniczne. 
Pierwsza próbka to żel pod prysznic Balea o zapachu Milch & Honig o pojemności 50 ml, druga to pasta do zębów DontoDent Brillian Weiss o pojemności 15 ml. 
Żel pod prysznic o tym właśnie zapachu posiadam w wersji pełnowymiarowej czyli 300 ml i jestem z niego zadowolona, a pastę do zębów chętnie wypróbuje. Niby mała rzecz a cieszy ;)

  

3 komentarze:

  1. Fajne te ampułki. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te ampułki, szkoda, że u nas niedostępne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam dostępu do DM .

    OdpowiedzUsuń