środa, 17 kwietnia 2013

Dziś stawiam na RÓŻ - lakierowa wariacja z P2 ;)

Hej ;) 

Chyba poczułam wiosnę, bo wczoraj zmalowałam pazurki na różowo.
Dziś u mnie strasznie pochmurny dzień i miałam straszne trudności z uchwyceniem kolorów ... 
Ale nie ma się co dziwić w sumie mamy kwiecień :)




                                                         Użyłam 2 lakierów z P2 :)
                               - P2 Volume Gloss gel look nr 040 lovely beatiful,
                                     - P2 Sand Style nr 010 adorable.


                                    Lakiery prezentują się tak: 


Co do Volume Gloss gel look to chyba nie polubimy się na dłużej. Lakier ma gęstą konsystencję, mam wrażenie jakby się ciągnął i był już lekko stary - tak jakby wcześniej otwierany. Po pierwszej warstwie było widać tylko smugi, druga warstwa konieczna. Schnie w miarę szybko, ale należy uważać aby go nie zarysować. Pędzelek profilowany, bardzo poręczny. Pojemność 12 ml.

Za lakier zapłaciłam: 1,95 €.


Lakier Sand style jest jednym z moich ulubionych dających efekt piasku. To jedna z nowości w szafie P2, ale uwazam że jest to lakier raczej na wieczór, albo użyty tak jak w tym przypadku na 1 z paznokci. Już jedna warstwa ładnie wygląda, ale dwie dają lepszy efekt. Lakier starsznie długo wytrzymuję na paznokciach, nawet do tygodnia ;) Jedyny jego minus to trudności w zmyciu ... ale nie ma co się dziwić - ma ogromną ilość brokatu i różnych drobinek. Pojemność 11 ml.

Za lakier zapłaciłam: nie pamiętam :P

A Wy co uważacie o lakierach mocno brokatowych dającym efekt piasku??

Pozdrawiam ;)

17 komentarzy:

  1. Ja osobiście uwielbiam odcienie różu na paznokciach. Twoje są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne połączenie. Lubię taki błyszczący akcent na paznokciach :) Mani delikatne, ale zarazem rzucające się w oczy, szczególnie w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te piaski są strasznie kuszące :) szkoda, że nie ma ich w Polsce :/
    A połączenie kolorów super :) lubię takie połączenia, chociaż do takiego różu chyba bym się nie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. dodaj jakąś możliwość śledzenia bloga bo chętnie bym sobie go dodała do mojej listy :) :)

      Usuń
  5. nie lubię róży, ale ten brokacik całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. Nie lubię piaskowców, ale ten jest przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam jeszcze żadnego lakieru tej firmy, a szkoda:) połączenie kolorów bardzo przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolorystyka Twojego mani :) Piaskowy lakier - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki, ja nie mam jednak do malowania paznokci drygu:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten brokatowy wygląda bardzo fajnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie :). Oddaj mi swoje paznokcie :P.

    OdpowiedzUsuń