wtorek, 23 kwietnia 2013

Zakupy w Muller ;)

Hej :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazac moje wczorajsze zakupy z Muller'a.
Pojechałam do C&A po chabrową torebkę, która strasznie mi się spodobała jak byłam w sobotę i postanowiłam po nią wczoraj pojechać. Jednak jak wzięłam ją w rękę czar prysł :( 
Stwierdziłam że już mi się nie podoba ... i nie kupiłam. Ale nie wyszłam z pustymi rękoma :)
Kupiłam okulary przeciwsłoneczne - bardzo mi się spodobały więc brałam od razu.
Zawsze mam duży kłopot z kupnem okularów przeciwsłonecznych bo mam małą głowę i wąską twarz, we wszystkich wyglądam jak mucha i wystają mi po kilometrze z każdej strony ... A te były takie malutkie, w sam raz dla mnie :) 

Weszłam jeszcze na chwilkę do Muller się pocieszyć po tym strasznym torebkowym zawodzie i zakupiłam 2 kremy i kredkę. Oto one: 


1. Krem do stóp Sensitiv - krem do codziennej pielęgnacji z Aloe Vera,            pentanolem, olejkiem avokado i 5% urea. Delikatnie odżywia suchą i wrażliwą skórę, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej poświaty.
   Koszt: 2,75 €

2. Krem CadeaVera dla skóry normalnej i mieszanej 25+ - producent na opakowaniu zapewnia zwężenie porów i regulację skóry mieszanej. Jest to wersja mini, aż 5 ml w słoiczku :) Kupiłam wersję mini aby sprawdzić czy będzie odpowiadała mojej skórze. Produkt vegański. 
   Koszt: 0,60 €

3. Kredka Essence Long Lasting - kolor 09 cool down :) 
   Koszt: 1,45 €




Kredkę kupiłam z myślą że będę trenować malowanie kreski - jestem w tym zupełnie zielona :) Jakie kredki polecacie dla początkujących ???


12 komentarzy:

  1. Swietny kolor tej kredki:) maluj oka i pokazuj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio trenuje turkusową malowanie kreski :) pochwal się jak ci idzie, bo mi kiepsko heh :P jak jedna wyjdzie pięknie to druga za chiny nie chce wyjść podobna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na starcie sprawdziła się żelowa z Avon-u ale najważniejsze aby była miękka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się nad nią zastanawiałam, muszę ją zamówić ;)

      Usuń
  4. nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów...
    Ale kredeczka Essence ma ładny niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na kreskach i kredkach się nie znam, więc nic nie doradzę :/
    A ta, którą kupiłaś ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka ma przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, kredka ma wspaniały, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor kredki :) Nie mam swojej ulubionej kredki do oczu, ale moim zdaniem te wysuwane są cięższe w obsłudze od tych, które trzeba temperować.

    OdpowiedzUsuń